Verzending

Verzending & Levering

Bij aanschaf van onze producten berekenen wij € 6,75 verzendkosten tot een aankoopbedrag van € 150,00. Bij een retourzending wordt het volledige aankoopbedrag met daarbij de eventueel betaalde verzendkosten op je bankrekening gestort. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kan je aanbieden bij PostNL. (voor meer informatie over ruilen of terugsturen kijk bij Retouren)

Je kan er ook voor kiezen om de bestelde producten af te halen in onze winkel. Geef dit aan bij je bestelling.

Bezorgen  

De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Als het pakket niet door de brievenbus kan of niet afgeleverd kan worden, ontvang je een melding van PostNL in je brievenbus. Met de code op deze melding kan je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren. Let erop dat je dit tijdig aan PostNL doorgeeft.

 

Wanneer je niets doet, wordt je bestelling de volgende bezorgdag opnieuw aangeboden.

Kan je de bestelling opnieuw niet in ontvangst nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen. Na 3 weken wordt het pakket door PostNL retourgezonden aan Tulips.

Afleveren van de bestelling

PostNL probeert in totaal twee keer om je bestelling af te leveren. De 1e afleverpogingen vinden plaats op dinsdag t/m zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden plaats op maandag of op woensdag t/m zaterdag.

 

Bezorgdagen PostNL

 

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

1e pakketbezorging

x

x

2e pakketbezorging

x

x

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

Wijzigen van het afleveradres

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres, dan je huisadres te laten afleveren. Dit kan je doorgeven op onze website bij het plaatsen van je bestelling. Als je bestelling eenmaal is geplaatst kan je naderhand het bezorgadres niet meer wijzigen.

Foutieve levering

Wij besteden veel aandacht aan het inpakken en verzenden van je bestelling, maar het kan voorkomen dat wij per ongeluk een verkeerd artikel, verkeerde maat of kleur versturen.

Stuur ons in zo’n geval direct een email en laat ons weten wat er verkeerd is gegaan.

Vermeld je mobiele telefoonnummer en wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.